KA-TSU LOG(カツログ) ダイアリー

自由人KA-TSUの日常

河内藤園、北九州市八幡西区 Kawachi wisteriagarden,Yahata-nishi,Kitakyushu

北九州市八幡西区にある、
河内藤園に行って来ました!
I went to Kawachi wisteria garden,Yahata-nishi,Kitakyushu city.

ここはトリップアドバイザーの、
世界の絶景にランキングした事で、
海外からの観光客も多くなりました。
There are many foreign tourists,because it has been ranking about World superb views by Trip Advisor.

とっても綺麗です。
It's very beautiful!

入場料は、
咲き具合で決まります。
The admission fee is due to blooming conditions.

たまたまこの日は、
ピークの1,000円から、
800円に下がったばかり。
Fee went down from 1,000yen to 800yen just today.

スタッフの方が、
下げるの早かったと笑ってました!
Staff said "It's too fast to go down the fee." and laughed.

ラッキーでしたね!
We're lucky!

綺麗な藤園にお越し下さい(^.^)
Please go to beautiful wisteria garden.